dinsdag 23 maart 2010

In beeld


In mijn atelier voelt het werken als in een (subtropische) vissenkom. Maar dan wel op een hele leuke manier. De hele dag staan, rijden of fietsen er mensen voorbij die uitgebreid de tijd nemen om te bekijken wat ik daar aan het doen ben. Ik ben in beeld dus en dat is leuk.
Vanmorgen was er een fotograaf op bezoek namens de verhuurder om ons als nieuwe huurders op beeld te zetten. Hij zag naast rust en balans ook chaos in mij en wilde dat vast leggen. Chaos is my middle name dus die was binnen no-time gecreeërd op een manier waarop ik normaal ook zit te werken, omringd met alles wat ik nodig heb of denk nodig te hebben.
Mijn etalage begint ook een heel klein beetje vorm te krijgen, vandaag een heel lief klein slingertje gemaakt van een vintage atlas en een hele rits gymtasjes van oude T-shirts. Als het allemaal lukt zet ik ze morgen in mijn webshop http://www.byelles.nl/!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten