dinsdag 13 april 2010

De stofjes van Elles?


Ik ben gek op stofjes, bandjes, kantjes, lintjes... vooral als het zo mooi op stapeltjes klaar ligt om er iets van te maken. Het idee alleen al zorgt ervoor dat ik mezelf kan verliezen in al dat leuks. Vandaag weer vol goede moed lekker aan de slag om de workshops vorm te geven en dingen uit te proberen. Vanmiddag kreeg ik onverwacht een leuk proefkonijntje in mijn atelier die meteen enthousiast aanschoof en mee wilde doen. Heel erg geslaagd was het eindresultaat in de vorm van een vilt applicatie maar de energie die IK ervan krijg is zo fijn. Ik wil gewoon de Taart van Abel worden maar dan in de trant van de Stofjes van Elles, ofzoiets :-)

1 opmerking:

  1. Hoi Elles,
    Ja, heb ik ook!!!!
    Gek op stofjes, bandjes en kantjes. Het werken met kinderen en hun 'kinderkunst'
    groet Helmi

    BeantwoordenVerwijderen