zaterdag 17 juli 2010

Sooo sweet for partylovers

Hmmm, het is zaterdagmiddag half twee en ik loop nog rond te dwarrelen in mijn hippe pyama. Soms is dat zo lekker. Mijn gedachtes gaan alle kanten op en ik krijg spontaan zin om allemaal lieve gezellige dingen te doen. Zoals bakken en feestjes bouwen ook al is er niemand jarig. Als ik er zo bij nadenk zijn er best redenen te bedenken om een ieniminie feestje te vieren. Reden 1: ik heb een superleuke opdracht gekregen waarbij ik komende jaren steeds een (zinloos) object mag afleveren. Reden 2: dit stukje is mijn bijna 100ste post op deze blog. Redenen genoeg dus. En...als je dan toch in de stemming bent om leuke dingen in en rond huis te doen dan doe je dat natuurlijk met de juiste materialen. Keuze is er genoeg. Bovenstaande afbeeldingen zijn twee voorbeelden daarvan. Bij http://www.spoonsisters.com/ vind je superleuke bakspulletjes om je feestje nog feestelijker te maken. Een stempel met Home Made voor je zelfgebakken zoete koekjes en een verjaardagscakevorm. Daar krijg je toch spontaan zin van om te bakken?
Geen zin om zelf te bakken? Mijn zusje maakt hele lekkere high-tea's met alles er op en eraan voor een hele redelijke prijs. Op haar weblog vind je een overzichtje van al dat lekkers http://www.annekessels.blogspot.com/.
Enjoy! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten