donderdag 2 september 2010

In de flow

Ik heb soms van die dagen. Of het wordt helemaal niets óf je raakt helemaal in een flow en de wereld om je heen kan, bij wijze van dan, vergaan. De laatste dagen zit in in zo'n flow. jaja je leest het goed: niet één miezerig dagje maar eigenlijk al bijna een week. Het resultaat is zondag te zien op de Sundaymarket in Amsterdam. De kleurcombinaties zijn al genoeg om helemaal vrolijk van te worden. Op zo'n moment ben ik ook zo blij met mijn studio. Gewoon een plek waar alle stofjes, bandjes, viltjes om je heen liggen en waar je de ruimte hebt om dingen te bedenken en te maken. Het grappige is dat ik ook publiek heb, de hele dag lopen er allerlei mensen langs mijn raam die nieuwsgierig naar binnengluren terwijl ik daar in de weer ben met mijn naaimachine. Wordt vervolgd...

2 opmerkingen:

  1. Succes zondag, zelf zit ik bij de cultuurdag in Eindhoven. Als ik in Helmond ben zal ik ook een keer langs lopen. Die kussens zien er fantastisch uit.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Helmi,
    Zeker doen, binnenkomen mag natuurlijk ook. Ga je volgen tijdens de textielweek met je blog!
    Grtjes Elles

    BeantwoordenVerwijderen