vrijdag 26 november 2010

Wildbreien



Nederland krijgt meer kleur! Het wildbreien is toegeslagen in Nederland, er is zelfs een website voor http://www.wildbreien.nl/ . Het is een fenomeen dat al een tijd bestaat in grote steden waar hele groepen zich bezighouden met guerilla breisels.
Ik zag het artikel staan in het tijdschrift voor jonge meiden. Mijn oudste dochter heb ik een tijd geleden al leren breien en ik weet zeker dat zij helemaal aangestoken wordt als ze dit ziet. Mijn jongste dochter kan vingerbreien dus die kan ook meehelpen.

Dus.vaders en moeders: haalt met deze donkere koude dagen uw breinaalden tevoorschijn en leert uw kinderen vooral breien. Vinden we leuk!

1 opmerking:

  1. Ja, leuk hoor ik heb dit ook al gezien. Ik ga naar de scholen met een kunst en cultuur programma en ik leer de leerlingen van groep 5 breien met de breivork. Dit is een groot succes. Lees het verslag maar op mijn blog.
    Fijn weekend, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen