woensdag 28 oktober 2009

In the mood for...Christmas



Ik ben al helemaal in de kerstsfeer. Dat is mooi op tijd hè? De kerstafdelingen zijn ook al bijna klaar en dus ben ik druk bezig met alles wat met kerstsfeer te maken heeft. Creatief met religieuze afbeeldingen en fluo draad dekt de lading aardig. Nu ben ik vooral aan het maken maar de bedoeling is dat de ontwerpjes geschikt zijn voor de workshops. Het wordt een hele hippe creatieve kerst dit jaar. Misschien wordt het ook wel een hele relaxte kerst. Creatief bezig zijn is namelijk ideaal om je gedachten eens op iets anders te zetten. Elk jaar verbaas ik me over al die mensen die zwaar in de stress schieten omdat er zoveel gegeten moet worden. En dan al die opgelegde verplichtingen. Pff ik weiger al jaren om daar aan mee te doen en gelukkig is iedereen daar nu aardig aan gewend. Dus: pyama's aan, openhaard op volle toeren, veel films met matrassen voor de tv, kleine hapjes en samen met de kinderen de keuken in. Heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten