maandag 12 oktober 2009

Totale chaos


Ik ben altijd jaloers op mensen die op een hele georganiseerde manier kunnen werken. Toegegeven: ik kan dat niet. En dan bedoel ik ook: echt niet. Ik ben een chaoot pur sang no doubt about it. Zo nu ook. Arme kinderen die hier moeten leven met een moeder die de woonkamer bezaait met stoffen, tape, borduurwerken en ander spul. Op zo'n moment verheug ik me enorm op mijn atelier. Morgen wordt het huurcontract getekend en eind december krijg ik als het goed is de sleutel. Heerlijk, de deur dicht achter de chaos om vervolgens in mijn weer geordende huisje thuis te komen. Ik denk dat dat laatste een droom zal blijven. Maar ach wat maakt het uit. Wist je dat chaotische mensen heel leuk zijn?
Waarom al die rotzooi trouwens? Eind deze week start de Dutch Design Week en dan moeten mijn characters klaar zijn. Oei, er is nog wel wat werk te verrichten want chaoten zijn vaak ook niet zo goed in tijdsplanning..dus moeten mijn ideeën feitelijk nog uitgevoerd worden. Werk aan de winkel dus en maar even de zooi de zooi laten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten