maandag 2 november 2009

Eerste officiële werkdag



Vandaag is mijn eerste officiële werkdag, voor het UWV in ieder geval. Achter de schermen ben ik natuurlijk al veel langer bezig met voornamelijk voorbereiden. Langzaam begint het resultaat zichtbaar te worden. Langzaam in mijn ogen, ik heb best wel wat tijd nodig gehad om voor mezelf helder te krijgen wat ik nu ga doen en hoe dat er uit moet zien. Voor mijn gevoel ben ik daar nu wel uit en is het een kwestie van uitvoeren. De resultaten ervan zie je op mijn website met verse illustraties.
Vanaf vandaag komen er steeds nieuwe dingen bij. Omdat ik nog niet in mijn atelier kan ben ik wat beperkt in materiaal en mijn activiteiten. Een voordeel daarvan is dat ik nu heel veel tijd heb om zelf dingen te maken.
Wordt vervolgd dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten