zaterdag 1 mei 2010

Creatieve middagworkshop

Creatief met karton? Ik had kaarten gemaakt en een blad vol ideeën a la Keri Smith zodat vandaag iedereen aan de slag kon in mijn atelier. Het resultaat was een super gezellige en creatieve middag. Knippen, plakken, haken en schrijven. Iedereen was zo druk en zat helemaal in een creatieve flow. Superleuk om te zien want daar geniet ik heel erg van. Het resultaat was ook heel gaaf om te zien. Cool is ook een goed woord. Helemaal niet knutselig of crea-bea maar op een leuke nieuwe manier creatief.
Ik had ook foto's gemaakt van het eindresultaat maar die houd je tegoed want ik ben mijn fototoestel vergeten mee naar huis te nemen :-(
Wie is Keri Smith? Op http://www.kerismith.com/ lees je meer over haar. Je vindt haar ook regelmatig in het tijdschrift Flow!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten