woensdag 26 mei 2010

Schoon schip op koers...

Er was eens een idee, nu inmiddels een jaar geleden. Geboren uit een hardnekkige droom. De droom om eigen baas te zijn en te kunnen doen waar mijn passie ligt: ontwerpen en mensen.
Het vertrekpunt was en is: geen geld, wel materiaal, wel eerder opgedane ervaring, heel veel creativiteit en mijn niet aflatende liefde voor ambachten, kringloop, textiel en grote steden. Vanuit mijn oude ervaring ben ik begonnen met iets op te zetten, op een nieuwe plek, een paar mensen als coach met het geduld om een koppige ezel als ik op het juiste pad te krijgen en mijn doorzettingsvermogen. Als ik dan nu kijk waar ik sta ben ik oprecht trots. Trots op waar ik zit in mijn atelier/studio/hoofdkwartier/werkplaats en dat ik er toch maar mooi sta. In deze tijd nog wel. Een tijd waar het oude systeem gelukkig op de schop gaat en er ruimte ontstaat voor een nieuwe economie. Al die luchtkastelen, zakkenvullerij en enorme ego's mogen voor mij plaats maken voor echt, puur en oprecht. Minder is echt meer.
Wat ik wil is duidelijk maar hoe bereik je zoiets zonder geld. Klein beginnen was mijn idee en vandaar de webwinkel en de workshops. Toch is dat natuurlijk niet genoeg. Daarom is het nu, vandaag, tijd om een nieuwe stap te zetten. Mijn webwinkel gaat daarom sluiten, hij paste bij wat ik gedaan heb maar niet bij wat ik uiteindelijk wil bereiken. Weer veranderen, een kleine koersverandering maar ook ruimte voor nieuwe dingen.
Guerrilla activiteiten / evenementen en guerrilla-objecten daar ga ik mee verder. Voor scholen, jongeren-organisaties, welzijnszorg, musea enzovoort. Wordt vervolgd...

Sneak preview: www.wix.com/elleskessels/studiozien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten