zaterdag 27 februari 2010

In the picture

Vanmorgen zag het er zo goed uit. Nadat ik in de regen had hardgelopen begon het zonnetje te schijnen. Dat is gunstig niet alleen voor mijn humeur maar vooral zeer geschikt om foto's te maken. De hele week was een blik naar buiten voldoende om te zien dat het weer te donker was om mijn producten te fotograferen. Ik heb namelijk geen studio en het mooiste licht is echt helder daglicht. Vanmorgen snel alles klaar gezet en aan de slag in de hoop dat de zon niet weer achter de grijze massa zou verdwijnen. Er zitten redelijk mooie bij maar het kan natuurlijk altijd beter. Leuke dingen maken is één ding maar ze zo mooi fotograferen zodat dat ook duidelijk zichtbaar is dat is een tweede. Komt nog bij dat bijna al mijn producten uniek zijn zodat ik dus moet zoeken naar een gemakkelijke en goedkope manier om alles op de digitale plaat vast te leggen. Heb jij tips? Laat het me weten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten