dinsdag 16 februari 2010

Puur

Ik heb al zolang ik me kan herinneren iets met briefjes, dagboeken en dat soort zaken waarvan je niet wil dat iemand anders dat leest of ziet. Als kind verstopte ik mijn krabbels al gewoon omdat het echt iets van mij was. Marieke Berghuis doet hetzelfde maar zet ze elke dag op haar website en ik vind ze zo mooi. Het pure, ongekunselde en totaal los (lijkt wel) van het perfecte: I love it. Dat is toch ook wel echte kunst voor mij in zijn pure vorm: iets er uit laten zien dat het niet uitmaakt wie het ziet maar er stiekem juist wel heel gaaf uitzien, dat is zo moeilijk als je dat wil bedenken. Snap je het nog? Wat ik bedoel te zeggen: dit krijg je niet bedacht. Het is een kwestie van loslaten en met verstand op nul doen, en als dat je lukt krijg je een puur en echt resultaat. http://www.mariekeberghuis.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten