dinsdag 2 februari 2010

Kkkoud

Oslo was koud, erg koud maar wel weer heel inspirerend en gezellig. Zou koud als de temperatuur was zo vriendelijk en open waren de mensen daar (behalve dan de noorse jongetjes op onze slaapzaal in het hostel grrr). Één winkeltje was wel favoriet: Skapersverket, http://www.skapersverket.no/, een initiatief van verschillende vormgevers die de huur delen en per maand twee dagen om beurten de winkel bemannen om zo hun handgemaakte spullen te verkopen. Heel erg leuk, en lief en schattig en origineel. Wow, zoiets zou je hier ook moeten doen. Het was echt een winkeltje waar je altijd slaagt voor een origineel cadeautje. Dat wil ik ook. En het winkeltje Fretex waar ze vintage en redesign verkochten: dat wil ik ook. Ideeën genoeg dus. Ik kwam ook nog een heel leuk Deens merk tegen met hele mooie linten en textiel en nog veel meer. Beetje als het merk Rice maar dan minder zoet. Het eerste contact met de fabrikant is al gelegd deze morgen, wie weet. De garens van Hoooked liggen hier ook al te pronken. Nu weer verder met mijn plan en het voorbereiden tot ik eindelijk kan openen. Het wordt steeds leuker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten