zondag 17 januari 2010

Hooked



Soms kom je dingen tegen waardoor een hele puzzel bijna compleet wordt. Laatste dagen ben ik heel druk bezig met het stap voor stap uitwerken van mijn plan zodat ik dadelijk op alle vlakken een praktisch maar niet statisch draaiboek heb waar ik mee kan werken of noemen ze zoiets een ondernemersplan? Gewoon met de hand geschreven in een map met tabbladen omdat dat past bij wat ik wil: puur, no-nonsense en authentiek. Mijn visie en mijn missie zijn nu helemaal helder, mijn huisstijl is bijna klaar, mijn marketingplan is redelijk uitgedacht maar de inkoop daar loop ik een beetje vast. Mijn missie is namelijk dat ik wil werken op een manier die zo min mogelijk belastend is voor het milieu en zeker niet gemaakt door kinderhandjes of rotte arbeidsomstandigheden. Kort gezegd: eerlijk geproduceerd. Recycling doet al veel maar is niet voldoende basis. Die basis heb ik nu weer een stukje compleet met een product dat ik dit weekend tegenkwam. Ik ben helemaal hooked letterlijk en figuurlijk. Het merk Hoooked verkoopt mooi dik garen gemaakt van resten uit de textielindustrie. Je kunt ermee haken en breien en dat op een hele simpele manier zodat iedereen het kan. Te gek als basis of extra voor mijn workshops maar ook geschikt om te verkopen voor degenen die er zelf thuis mee aan de slag willen. Het resultaat is heel belangrijk maar dat zit wel goed als je naar bovenstaande foto's kijkt. Met zijn allen aan de haak dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten