dinsdag 5 januari 2010

Dancing queen


Ik kan NIET meer wachten tot ik eindelijk eens aan de slag kan in mijn atelier. Vandaag weer op strooptocht geweest naar low-budget übercoole dingen om de boel een beetje op te leuken. En wat hoort daar bij? Music maistro! En niet zomaar muziek, dat is saai, maar muziek uit een platenspeler met superfoute LP's. Arme mede-ondernemers, bij deze even voor jullie alvast: SORRY! Maar als je die megagrote hoezen ziet met fout retrohaar dan word je vanzelf blij. Kringloopwinkels zijn wat dat betreft een grote snoepwinkel voor mij, mits er natuurlijk de juiste foute dingen te vinden zijn. Maar: ik heb inmiddels zo mijn adresjes die ik lekker niet verklap, ha!
Mijn opbrengst van vandaag kon trouwens niet eens in mijn inderdaad vrij kleine auto. Wat zag mijn oog daar ineens: een jaren 50 bord met haakjes waar je letters op kunt hangen en woorden kunt vormen, eigenlijk een supersized letterplank. Heel leuk om welkomstteksten op te maken of nog veel meer. Een hele bak met letters erbij dus nog compleet ook. Hmm ik ben zo blij, dit voelt zo goed dat het wel leuk en succesvol moet worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten