zaterdag 23 januari 2010

"kinderen"met passie


Vanmorgen las ik een artikel in de Volkskrant over een nieuwe generatie bloggers: jonge meisjes van 13 die bloggen over mode en een bezoekersaantal hebben van 35000 per maand! Ze worden uitgenodigd op belangrijke evenementen zoals de Fashion Week en worden daarmee uiterst serieus genomen door de modewereld. Hun frisse kijk en ongebondenheid in combinatie met hun passie doen het goed. Ik ben ervan overtuigd als die meisjes dit vast weten te houden dat ze kunnen bereiken wat ze maar willen. En dan doel ik niet op een hoge functie of veel geld. Als ik er dan een wens in mag slingeren voor mijn dochters dan wens ik dat ze blijven wie ze zijn en hun talenten op wat voor niveau of gebied ook gebruiken voor de doelen die zij willen bereiken. Niet dat die bloggende meiden van 13 zich daar mee bezighouden, ik hoop maar dat hun ouders de waarde hiervan inzien. http://www.tavi-thenewgirlintown.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten