woensdag 13 januari 2010

Werk aan de winkel


Had ik al gezegd dat ik er zin in heb? Zin om aan de slag te gaan. Vandaag in mijn hoofd druk bezig met kleurtjes, stoelen, vintage, lijsten, haakjes, tafels en dan met name visualiseren hoe dat er dadelijk uit komt te zien. Ik vergis me nooit in hoe het eindresultaat eruit komt te zien, als het in mijn hoofd klopt dan klopt het. Maar voor het zover is verandert de ruimte per uur in opstelling en kleur. Links een kast of toch rechts. Mosterdgeel of lichtgrijs. Het wordt mooi, heel mooi! En dat is dadelijk helemaal mijn plek waar mijn ontwerpen en de workshops er zo uit zien als ik voor ogen heb, in mijn omgeving met mijn eigen stijltje. Gisteren ben ik druk geweest met te inventariseren wat er dadelijk allemaal in moet aan materiaal en als ik die berg zooi zie dan kan ik wel eens moedeloos worden. Maar: dadelijk in mijn atelier weet ik zeker dat het helemaal klopt en dat zoals altijd het beeld past bij wat ik bedacht had. Ach ik heb heel veel gebreken gelukkig kan ik sommige wel goed zoals een ruimte visualiseren.
P.S: de tekening, links is mijn ruimte, is gemaakt door de binnenhuisarchitect. Dat is de basis en de sfeer en uiteindelijke stijl doe ik zelf. Er moeten nog wat dingen vooral uit om mijn beeld te krijgen maar dat komt helemaal goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten