donderdag 31 december 2009

Nieuw jaar in zicht...


Een nieuw jaar voelt altijd als een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Zo voelt het voor mij ook. Ben ik nu nog wel eens terug aan het kijken naar een hectisch, heftig 2009 mijn ogen zijn toch echt gericht op 2010. Een nieuw jaar geeft ook hoop alsof het iets is dat je niet in eigen hand hebt. Maar veranderingen komen niet vanzelf en worden meestal vooraf gegaan aan afscheid nemen. Laten we even aannemen dat 2009 voor mij het jaar van afscheid nemen was dan is 2010 het jaar van een nieuwe start. Een jaar voor mij om al het geleerde opnieuw in praktijk te brengen voor vertrouwen en boordevol enthousiasme. Het jaar 2010 is voor mij het jaar van een nieuw stevig en degelijk fundament.
Ik ben nu bezig met het concrete workshopprogramma en met name heel hard aan het nadenken over de namen die daar bij horen. Het moeten gekke namen zijn die op je lachspieren werken, iets zeggen over de inhoud. Moet het in het engels waar ik naar neig of toch gewoon nederlands of moet ik zelfs Helmondse namen gebruiken. Vanavond tussen de gourmetpannetjes, kinderfilms en sterretjes ga ik daar toch eens over na denken. Hoezo work-a-holic?
Ik wens iedereen een heel goed 2010 met gezondheid, liefde, humor en passie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten