maandag 7 december 2009

Clean up the mess


Herken je deze foto? Zou kunnen mits je ooit op mijn zolder bent geweest. Deze week is het tijd voor de grote najaarschoonmaak. Ik heb nog zoveel dingen op zolder van mijn oude bedrijfje maar vraag me niet waar, wat en hoe want door de rotzooi is dat al een tijdje een groot vaag gebied geworden. Wat dat met mijn nieuwe activiteiten te maken heeft en waarom dat hier op mijn blog staat? Ik ben tot de conclusie gekomen dat je niet fatsoenlijk aan iets nieuws kunt beginnen als je de oude rommel letterlijk en figuurlijk niet eerst opruimt. Dus heb ik nu al mijn moed en zin bij elkaar geraapt en ga ik orde scheppen in mijn chaos die zolder heet. Zodat mijn nieuwe start ook een echt nieuwe betere start wordt, proost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten