maandag 21 december 2009

Spitalfields yeah


Dat ik gek ben op Londen dat weet iedereeen denk ik nu wel, of niet? Mocht je het nog niet weten: ik ben gek op Londen eigenlijk is het nog erger: ik ben verslaafd aan Londen. Als ik aan Londen denk dan krijg ik een warm gevoel en de onweerstaanbare drang om te kijken wanneer ik weer kan gaan.
Gisteren kwam ik toevallig een website tegen helemaal over mijn favoriete buurtje Spitalfields. Daar wil ik wonen, ik voel me daar zo thuis en misschien begrijp je het een klein beetje als je de website ziet http://www.spitalfieldslife.com/. Of misschien snap je er juist helemaal niets van want het is net zoiets als verliefd zijn, dan zie je alles door een roze bril waardoor diegene of in dit geval dat plekje heel speciaal wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten