woensdag 23 december 2009

Website take 101


Stel dat ik een websitebouwer was, dan had ik al behoorlijk wat websites gemaakt de laatste tijd. Bij mij gaat alles in meerdere delen, ik ben er inmiddels aan gewend. Ik kan het niet uitstaan als iets er niet uitziet zoals ik dat in gedachten heb of wil. Het gevolg is dat ik nu dus voor de zoveelste keer weer bezig ben met mijn website want het moet en het zal al is het het laatste wat ik doe. Het zullen de dagen wel zijn dat mijn gevoel voor drama hoogtij viert maar dat terzijde. Even serieus: ik was zo druk aan het tekenen dat ik ook maar eens wat ging tekenen voor mijn website. Gevolg: kramp in mijn handen van het tekenen maar ook eindelijk een resultaat dat enigszins in de richting komt. Eindelijk, er gloort hoop aan de horizon. Ik kan het soms niet helpen dat ik de hele dag met een smile en twinkeloogjes rondloop, aangezien ik niet verliefd ben moet dat toch echt komen vanuit het feit dat dit doen mij zo gelukkig maakt. Ik zou bijna, lees bijna, zeggen dat geen man hier tegenop kan. Als bijna verstokte single mama vind ik dat ik dat ook best mag zeggen of het me zal helpen dat boeit me eigenlijk niet. Doe mij maar een lekker ongecompliceerde pen, goed gevoel gegarandeert!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten